Τηλεθέαση. Η μάχη της βραδινής ζώνης. Οι πρωτόγονοι… το Nomads και ο Σπυράκος - Ό,τι δε λέγεται, γράφεται εδώ

Breaking

Post Top Ad

4/11/18

Τηλεθέαση. Η μάχη της βραδινής ζώνης. Οι πρωτόγονοι… το Nomads και ο Σπυράκος



Η μάχη του Σαββάτου είναι μια πολύ ιδιαίτερη μάχη. Και αν κανείς ξέρει να «διαβάζει» τα νούμερα θα καταλάβει πολλά και για τις συνήθειες της Ελληνικής οικογένειας. Το πρόγραμμα τα Σαββατοκύριακα είναι δομημένο με έναν κοινό παρονομαστή. Αυτόν της οικογένειας.

Οπότε αντίστοιχα είναι και τα προγράμματα αλλά και το positioning-η τοποθέτηση σε συγκεκριμένη ώρα-των τηλεοπτικών προϊόντων.

Το Σαββατόβραδο λοιπόν είναι πολύ ελκυστικό για τους διαφημιστές. Γιατί; Διότι απο το 2012 και μετά υπάρχει ένα νέο δεδομένο.

Ότι όλο και περισσότεροι Έλληνες εξαιτίας της κρίσης «μένουν μέσα».


Σε αυτό το πλαίσιο ο Σκαϊ μας δίνει «διασκέδαση και μουσική» με το «Στην υγεία μας», το Star στοχεύει στα παιδικά και πολύ νεανικά κοινά και ο Αντ1 προσπαθεί με το Nomads να καλύψει τις μεγάλες τρύπες που έχει στο prime time όλης της εβδομάδας.

Τι συνέβη χθές; Το Star με την παιδική ταινία «The Croods» κέρδισε ξεκάθαρα την πρώτη ώρα στο prime time και μετά-βλέπετε τα παιδιά έπεσαν για ύπνο- την σκυτάλη πήρε το «Στην Υγειά μας» με το αφιέρωμα στον Στράτο Διονυσίου, αλλά σε χαμηλή τροχιά…

Το Nomads παρά το γεγονός ότι είχε αγώνα επιλέκτων και πολλές κόντρες και άλλα τόσα «γαλλικά» δεν πήρε πολλά. Κατάφερε ωστόσο να αποσπάσει ένα ποσοστό κοντά στο 15%. Νούμερο πολύ χαμηλό σε σχέση με το κόστος και τις προσδοκίες των στελεχών του Αντ1.

Δείτε τα νούμερα αναλυτικά…









nassosblog.gr

Post Top Ad


-->