Σοκ στην Πάφο! Παιδάκι 17 μηνών έπεσε σε κώμα γιατί κατάπιε ναρκωτικά - Ό,τι δε λέγεται, γράφεται εδώ

Breaking

Post Top Ad

15/8/18

Σοκ στην Πάφο! Παιδάκι 17 μηνών έπεσε σε κώμα γιατί κατάπιε ναρκωτικά


 

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι παιδάκι 1,5 ετών δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή καθώς κατάπιε ναρκωτικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταφέρθηκε χθες στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου όπου οι επί καθήκοντι ιατροί, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης του, έκριναν ότι θα πρέπει να μεταφερθεί στο Μακάριο Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Από εξετάσεις που ακολούθησαν διαφάνηκε ότι το παιδάκι, που διαμένει με τη μητέρα και τον αδελφό του πατέρα του, κατάπιε προηγουμένως ποσότητα ναρκωτικών, κάτι που διαφάνηκε από τις αναλύσεις αίματος.


Επίσης, πληροφορίες μας αναφέρουν ότι τόσο η μητέρα όσο και ο θείος του μωρού, είναι χρήστες ναρκωτικών.

Η κατάσταση της υγείας του μωρού, είναι κρίσιμη, ωστόσο είναι βελτιωμένη σε σχέση με χθες βράδυ όπου βρισκόταν σε κώμα.

Για το περιστατικό, το νοσοκομείο ενημέρωσε και την Αστυνομία.





reporter.com.cy

Post Top Ad


-->